Alianța Națională Pentru Digitalizarea Instituțiilor Publice din România are onoarea de a vă invita sa participati la workshop-ul intitulat:
“Digitalizarea Instituțiilor Publice în trei pași”, organizat cu sprijinul BCR,
în perioada 8 – 9 decembrie 2022, la Alba Iulia, hotel Transilvania (Piața Iuliu Maniu, nr. 11, Alba Iulia).

 

Workshop-ul se adresează factorilor de decizie din diverse instituții bugetare și constituie o primă etapă dintr-un program mai amplu, program ce vizează digitalizarea unui număr cat mai mare de instituții publice din România, prin apel la trei mari cai de actiune:

1) educatie tehnologica;

2) consultanta in IT & Software si integrare de procese;

3) accederea la finantari institutionale (nerambursabile și / sau rambursabile), care sa permita efectuarea achizițiilor necesare digitalizarii.

Prin efortul organizatorilor demersului, toate aceste acțiuni menționate vor presupune accesul gratuit al instituțiilor publice la beneficiile programului.

Vă rugăm să găsiți (mai jos) programul workshop-ului intitulat: “Digitalizarea Instituțiilor Publice în trei pași”, precum și toate detaliile organizatorice și financiare necesare.

Avem rugămintea de a ne confirma prezenţa dumneavoastră la workshop până la data de 29 septembrie 2022, completand formularul posibil de găsit aici. Dacă intampinati greutăți în completarea formularului amintit, va rugăm nu ezitați a ne contacta pe email, la adresa info@digitalstack.ro, sau telefonic, apelând numărul de telefon: 0751-049698.

Programul Workshop-ului “Digitalizarea Instituțiilor Publice în trei pași”

Alba Iulia, 8 – 9 decembrie 2022
Sala de Conferințe a Hotelului Transilvania, Piața Iuliu Maniu, nr. 11, Alba Iulia, jud. Alba

Ziua 1 (8 dec. 2022)

15:00 – 17:00 – Primirea & cazarea participanților

18:00 – 18:15 – Cuvant de bun venit, din partea organizatorilor (Mihai Talpos / Carmen Ciulacu – inițiator ANDIP)

18:15 – 19:00 – Secțiunea 1 (Prezentări ale specialistilor)

18:15 – 18:45 – Prof. Univ Dr. Stelian Brad (Presedinte Cluj IT Cluster) – Noțiuni introductive despre digitalizare
18:45 – 19:00 – Daniel Homorodean (Vicepresedinte Cluj IT Cluster) – Beneficiile digitalizarii
19:00 – 19:15 – Q & A

19:30 – 20:30 Cina

20:30 – 21:30 Networking & Discutii libere intre participanti

 

Ziua 2 (9 dec. 2022)

08:00 – 09:30 Micul dejun

10:00 – 11:30 Sectiunea 2 (Interactiva) – Discuții libere despre stadiul digitalizarii instituțiilor publice reprezentate la eveniment. Provocari & solutii posibile. Modereaza Mihai Talpos si Daniel Homorodean.

11:30 – 12:00 Secțiunea 3 (Feedback) – Completarea (asistata) a unor formulare ce sondează nevoile de digitalizare existente la nivelul instituțiilor publice & completarea unui quizz privind gradul de satisfacție al participanților la workshop.

12:30 – 13:30 Pranzul

13:30 – 14:00 Plecarea participanților

Aspecte operationale importante:

Participantii care necesita asigurarea transportului de la gara Alba Iulia la locația evenimentului, sunt rugați sa semnaleze acest lucru organizatorilor, prin email la adresa info@digitalstack.ro, sau scriind un mesaj text / apelând numărul de telefon: 0751-049698, încă de la momentul înscrierii.

Costurile cu: transportul la locatia evenimentului; cazarea și masa participanților nu sunt acoperite de către organizatori. Costurile de cazare și masa se ridica la suma de 419,1 lei / participant (single) sau 612,2 lei / participant insotit (double room), decontabili la nivelul instituțiilor publice participante. În acest scop organizatorii își oferă întreg sprijinul în obținerea documentelor de decont necesare.

Parcarea disponibilă (gratuit) pentru participanți este cea din spatele hotelului (dotată cu bariera și cu camera de supraveghere) însă numărul de locuri este limitat așadar asigurarea locurilor de parcare se va face în funcție de disponibilitatea la sosire. Locuri de parcare suplimentare pot fi găsite și în fața hotelului, dar acelea sunt accesibile în regimul impus de către Primăria Alba Iulia.